26 Ağustos 2012 Pazar

Patlican Sarma

Malzemeler

  • kemer patlican( uzun patlican)
  • siviyag
  • kiymali ic
  • kurdan

Oncelikle patlicani alacali bi sekilde soydum,uzunlamasin yani boydan boya kestim,ortalama 1 patlicandan dort dilim kesmis oldum ve siviyagda kizarttim..Malum patlican yagi sunger gibi cektigi icin fazla yagini kagit havluyla almanizi tavsiye ederim..Patlican soguduktan sonra hazirlamis oldugum ic malzemeyi koyup rulo seklinde sarip ucunu kurdanla tutturdum,acilmasin diye..Daha sonra firinda yarim saat kadar kiymali ic pisene kadar pisirdim,servis yaparken kurdani cikarttim,yaninda da pilav,salata..Afiyet olsun!

NOT kiymali ic malzemeyi kofte yapar gibi yagdim,yani kiymanin icine sogan ve sarmisak rendeledim,biraz salca,tuz ve baharat ekleyip patlicanla sardim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder