5 Ağustos 2012 Pazar

Gul Boregi

          Malzemeler

  • Lumpiavel (yada hazir yufka)
  • pisirme kagidi
  • 2 yumurta
  • 2 su bardagi sut
  • yarim su bardagi siviyag
  • 1 yemek kasigi un
  • istediginiz ic malzeme(ben peynir kullandim)
Lumpia yapraklarini turks exporttan yada bazi albert heijn subelerinden temin edebilirsiniz..Bulamasaniz eger hzir yufkada olabilir..Nasil yaptigima gelince  oncelikle yufkayi bikac saat onceden difrizden cikardim yumusasin diye..
Sonra yumurta,sut siviyag ve unn genis bir kabin icinde karistirdim..Bu sulu malzemeyi lumpia yapraklarini islatmak icin kullanmamiz gerekecek..Boylelikle yapraklar yumusayarak lezzetli olacak..Aksi halde cok sert ve lezzetsiz olur..

Resimde goruldugu gibi yapraklari sulu karisima bulayip cikardim ic malzemesini koyarak rulo seklinde sarip boregi etrafinda cevirerek gul sekli vermeye calistim..
Uzerine susam ve corekotu serpistirdikten sonra 180 derece isinmis firinda uzeri kizarana kadar pisirdim..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder